Саме легше обрати позицію крити, але негативні сторони потрібно обговорювати і старатись їх вирішити.
1.Спонсорство і реклама.
Зараз коло замкнулось на тому що федерація не може нічого запропонувати спонсорам. Спонсорами звісно виступають українські виробники риболовної продукції. В яких в свою чергу свої ресурси, групи в соц мережах, відео контент, свої фотографи і спортсмени на контрактах, які генерують соц активність з їхньою продукцією. А що є в федерації, і ми бачимо що нічого. І можна сказати бідна нещасна федерація, за що взагалі федерації давати гроші. Але цей момент можна вирішити, якщо в федерації появиться монополія, для прикладу в вигляді фільмування змагань обласних чу і ку, тобто авторське право на знімання, або продаж права знімання, і буде генеруватись відео контент на якому так само можна інтегрувати рекламу. Але ми бачимо те що навіть і не залучається ніхто до знімання фідерних змагань. Хтось скаже та це дорого, немає ресурсів, щоб найняти оператора і так далі. В нашій львівській області, голова львівського клубу активного відпочинку Андрій "Мамай", в цьому році проводить під егідою клубу на даний момент 27-фестивалей, з середньою кількістю учасників від 70-чоловік, на ці змагання залучає львівське телебачення яке знімає короткі сюжети про риболовлю. І його фестивалі тільки ростуть. Тому, що змагання проходять в дружній атмосфері, довільна риболовля єдине правило один гачок, в програмі шашлик бограч медовуха, і на такі фестивалі збігаються всі. В цьому році Андрій планує закрити цифру в 30 проведених фестивалей, і з цією цифрою отримає нагороду з "Книги Рекордів України" як клуб який провів саму більшу кількість змагань фестивалей не знаю як точно номінація називається. Тобто якщо є охота (бажання) і грамотному підході, медійну сторону фідерних змагань можна розвивати і займатись популізацією саме федерації. І створювати відео контент, тільки без реклами, тому що зараз весь відео формат так і звіти, будується кругом спонсора, а формат відео 10-12 хв "Спортивні Події" з об'єктивним баченням повторюсь без реклами, думаю можна домовитись і крутити такого роду відео на телебаченні. З таким підходом і розвитком з'являється вже одна площадка тільки потрібно грамотно її монетизувати на благо федерації. Зі своєї сторони в вільний час поможу з монтажем відео ряду.
2. Популяризація фідерної ловлі
На мою думку фідер як і розвивається так і вмирає. І причина проста, всі змагання по фідерній ловлі по всій Україні проходить можна сказати на державних водоймах, або річках. В яких кількість риби дуже низька. І от приходить людина в фідер на ентузіазмі їздить рік два три за своє бабло. Їде на змагання 1000-км вкладає мішок грошей, щоб приїхати на ці змагання, і ловить плотвичку 50-грам. І після кількох таких поїздок з'являються думки, а для чого це все? їду на змагання тиждень мене немає дома, відносно цю неділю я не бачу сім'ї, дітей, кохану, їду хрен знає куди і ловлю 3-кг плотви. І на тому всьо бажання до фідерних змагань помирає, і вся популізація фідерної ловлі іде до одного місця. На томіть появляється альтернатива флет фідер, який зараз у Україні дуже сильно розвивається і багато фідерних спортсменів перейдуть саме в цю ловлю. По одній простій причині, їдеш на змагання як не виграєш то хоча б наловиш Карпів получиш задоволення. І це куди цікавіше чим ловля плотви.
І вертаємося до основного питання, метод ловлі розвивається тоді коли на нього тупо ловиш рибу, но цих риболовних місць в край мало. І ні один власник озера, не буде займатись розведенням сорної риби, таких як лящ, карась, плотва, і інших. Звісно круто би було якщо б в федерацій були свої водойми, і тобі надавалось право ловити на цих водоймах, але це ще не скоро буде, і ніхто такого права оренди частини ріки або озера не дасть. Якщо уявити помріяти на хвилинку, що відомий великою кількістю риби бурштинський канал довжиною 7-км, перейшов в юрисдикцію Івано-Франківської федерації, і ловля на каналі дозволена тільки членам федерації, я думаю інші області федерації стали би пустими. А кількість в Франківській федерації би зашкалювала, з одних внесків вступних би спонсорувалась вся збірна. Підсумую розвиток фідерного напрямку буде тоді коли на цей вид ловлі буде ловитись риба і будуть місця (водойми)комерційного характеру де можна проводити змагання і просто половити. Можливо навіть і розглянути водойми карпові, де будуть змагання на класичний фідер ловля крупної риби. А то привикли до дрочки верхушки і плотви.
3.Відкритість і спонсорство збірної
Для мене не зрозуміло чому ці контракти мають бути засекречені? І все рішається десь в телефонному режимі під покривалом невідомості. Чому не можна чесно і відкрито сказати, на поїздку потрібно 10-15-20-тис зелених американців, така-то компанія пропонує ось такі умови така-то компанія такі умови, добровільні пожертвування складають таку суму, федерація може виділити ось таку суму. Тут питання для мене залишається не зрозумілим
Отредактировано Petry4o (09.11.2017 15:43:42)