Всім доброго дня. Хотів поділитися враженнями від користування своїм фідером Mantaray. Рибалив ним з 10-15 рибалок. Бланк дійсно достойний, в руку покльовки віддає. Кільця маленькі, тому особливо треба слідкувати при ловлі в місцях зі сміттям в воді, а також під час падіння тополиного пуху. На виважуванні риби відпрацьовує на всі 100 %.
Коли купував даний фідер шкода було віддавати 100 $, але все ж таки взявши в руку зрозумів що треба брати. Продукцією компанії Flagman користуюсь досить давно і запитань до якості не було. Але єке ж було моє здивування, коли на останній рибалкі, при закиданні кормушки 80 грам в руках в мене залишилась частина комеля з катушкотримачем і самою котушкою, а все що було вище полетіло в воду. Діагноз - переломаний комель близько його з`єднання з наступним коліном. Це не був перегруз! Точно не було перехльоста (та й як він міг статися в районі комеля)! Фідер завжди перевозився в тубусі, та й рибачив я ним не так часто. Я розумію якби переламався кінчик, але ж не комель!!!! А що саме образливе в цій ситуації це реакція се рвісного центру компанії Flagman. Відправивши їм запит з описом проблеми, відповідь була досить не очікуваною, а саме: "в наявності є комель, ціна скількито грн". Я сподівався, що запропонують відправити зламану частину на експерттизу, адже причина явно в якості бланка. Як компанія з таким іменем взагалі нічого не робить, щоб її клієнти залишались задоволеними не тільки під час покупки в магазині, а й післягарантійним обслуговуванням. Я розімію якби зламався фідер ціною в 500 грн, але ж це сталось з палкою яку сама компанія позиціонує як Elite.
Фото прикріпляю до повідомлення. Вибачте за багато тексту, це просто крик душі. Компанії Flagman раджу взяти приклад з конкурентів Zemex, де навіть після закінчення гарантії, в разі поломки удилища, заміна відбувається без ніяких розмов. Адже саме таким чином завойовується довіра клієнта.